Kako uspešno uvesti novo osebje v vaš kozmetični salon?
- Nika
V tem blogu bomo razpravljali o najboljših praksah, ki jih uporabljajo uspešni kozmetični saloni, ko uvajajo novega člana v ekipo. Od izbire pravega kandidata, do pravilnega usposabljanja, ocenjevanja uspešnosti in sprejemanja novih članov v delovno okolje.
Če ste lastnik kozmetičnega salona ali pa se ukvarjate s kadrovanjem in bi radi izboljšali vašo strategijo uvajanja novega osebja, potem vas vabimo, da nadaljujete z branjem tega bloga.
Zakaj je uvajanje novega osebja ključno za uspeh?
Čeprav se lahko uvajanje novih članov v ekipo zdi precej enostavno opravilo, pa je v resnici lahko precej zahtevno in vključuje veliko več kot le predstavitev delovnega mesta in podpis pogodbe.
V kozmetični industriji je izredno pomembno, da se novi člani ekipe hitro prilagodijo na delovno okolje, pristop in standarde, ki jih ima salon. To je ključno za zagotavljanje kakovostnih storitev, ohranjanje ugleda salona in zadovoljstvo strank.
Tukaj je kratek seznam ciljev uvajanja:
- Seznanite novega zaposlenega z orodji in viri, ki jih bo uporabljal vsak dan.
- Zagotovite, da novi zaposleni razume pričakovanja svoje vloge.
- Pomagajte novemu zaposlenemu, da se prilagodi ekipi in delovni kulturi.
- Razumite karierna pričakovanja novozaposlenega.
Oglejmo si podrobneje, kako obkljukati vsak element s seznama.
1. Uporabite tehnologijo za olajšanje postopka
Tehnologija lahko igra ključno vlogo pri uvajanju novega osebja v kozmetični salon.
Na primer, lahko uporabite programsko opremo za upravljanje zaposlenih, ki vam pomaga pri enostavnejšem spremljanju podatkov o novih članih ekipe, kot so izobraževanje, ocenjevanje uspešnosti, prisotnost na delovnem mestu in plačilu. Uporabite lahko tudi različne aplikacije za usposabljanje, ki omogočajo enostavno in učinkovito usposabljanje novih zaposlenih, saj lahko izvajajo tečaje in teste kar na svojih pametnih napravah.
Poleg tega lahko tehnologija pomaga pri spremljanju napredka novega zaposlenega. Na primer, uporaba orodij za ocenjevanje uspešnosti lahko lastniku salona omogoči spremljanje, kako se novi zaposleni uči in napreduje v svojem delu. Na ta način lahko lastnik salona hitro prepozna morebitne težave in poskrbi za ustrezne izboljšave.
Nazadnje pa tehnologija omogoča tudi enostavno upravljanje s časom in urniki zaposlenih, kar je ključno za uspešno delovanje salona. Uporaba aplikacij za organizacijo urnikov, kot je na primer Lime Booking, lahko zaposlenim omogoči enostavno spremljanje svojih delovnih nalog in delovnih ur.
2. Povežite se z ekipo
Ohranjanje pozitivne kulture je pomemben del vodenja salona. Če imajo vaši zaposleni tako dober odnos med seboj, kot ga imajo s strankami, ne bi smelo pogosto prihajati do trenj.
Vzemite si čas in med postopkom uvajanja veteranom predstavite novo zaposlene, in poskrbeli boste, da se bodo vsi počutili najbolje.
Ob tem ne pričakujte, da bodo vsi čez noč postali najboljši prijatelji, ampak poskusite najti nekaj skupnih stičnih točk, da se bodo lažje povezali.
3. Natančno predstavite pričakovanja
Kozmetični saloni so mesta, kjer stranke pričakujejo vrhunsko storitev in kakovostno nego telesa.
Za doseganje teh ciljev je ključno, da imajo saloni dobro usposobljeno osebje, ki pozna in razume potrebe in pričakovanja strank.
Zato je natančno predstavljanje pričakovanj novim zaposlenim v kozmetičnem salonu izjemno pomembno. Na ta način bodo novi zaposleni vedeli, kaj se od njih pričakuje in kako se morajo obnašati v določenih situacijah.
4. Darilo dobrodošlice za novo osebje
Ko sprejmete novega zaposlenega, razmislite o tem, da bi mu dali majhno darilo. Ni nujno, da je nekaj posebnega, a če ima vaš salon uniformo, na primer srajco z blagovno znamko, jo lahko kombinirate skupaj z vzorci priljubljenih izdelkov.
To se lahko izkaže za koristno na več nivojih. Prvič, naredite dober vtis in takoj pokažete, da cenite svoje zaposlene in drugič, ker bodo zaposleni preizkusili produkte, je več verjetnosti, da jih bodo lahko strankam priporočili iz lastne izkušnje.
5. Organizirajte mentorstvo za novo osebje
Mentorstvo je prav tako pomemben korak pri uvajanju novega zaposlenega.
Izkušen zaposleni lahko pomaga novincu pri reševanju morebitnih težav ali vprašanj, ki se pojavijo pri delu. To bo povečalo zaupanje novincu in mu omogočilo hitrejšo integracijo v kolektiv, ob enem pa razbremenilo tudi vas, saj ne boste potrebovali vsega sami narediti in razkazati.
6. Določite urnik usposabljanja
V idealnem primeru bi moral vaš načrt usposabljanja zajemati:
- tehnično znanje (odvisno od vrste tretmajev, ki se izvajajo v vašem salonu),
- mehke veščine, kot je komunikacija s strankami,
- poslovne veščine, kot je upravljanje denarja in informacij.
7. Predstavite novo osebje svojim strankam
Ko ste prepričani, da ste našli pravega primernega kandidata za svojo ekipo, je čas, da ga predstavite strankam, kot zadnji element uvajanja.
To bo pri novem zaposlenem povečalo občutek pripadnosti delovnemu mestu, vaše stranke pa bodo videle, da nenehno razvijate svoj salon.
Če vaše stalne stranke vedo, koga lahko pričakujejo ob obisku vašega salona, se bodo počutile bolj udobno, zato jim predstavite morebitne dodatke v vaši ekipi.
Seveda bi bilo to osebno početje verjetno nepraktično, vendar ne pozabite, da lahko uporabite tudi svoje spletno mesto, Instagram ali Facebook, da svojim strankam sporočite, da ste razširili svojo ekipo. Ob tem ne pozabite navesti ključne podatke o zaposlenem in kakšnih osebnih podrobnosti za predstavitev.
Prisluhnite novemu in staremu osebju
Seveda teh 7 točk ni edino na kar morate paziti, poleg tega pa se saloni razlikujejo med seboj. Poskrbite, da nove zaposlene povprašate tudi po njihovih željah in stare zaposlene o tem kaj lahko pri uvajanju izboljšate. Srečno!
Vam je bil ta članek všeč? Preberite še ostale!
Na spletni strani Lime Booking so za vas izbrane le najbolj zanimive teme iz področij kozmetike, frizerstva, lepotnih trendov itd.
Lime Booking je sicer spletni sistem za naročanje strank, ki strankam salonov omogoča, da se na storitve naročijo kadarkoli in kjerkoli želijo preko spletne forme. Lastnikom salonov pa omogoča lažje poslovanje, več strank in več časa za to, da posvetijo svojim strankam.
Nika
Druge objave
Intervju z Maido Dukić, lastnico kozmetičnega salona v Novalji
Spoznajte Maido Dukić, lastnico kozmetičnega salona v Novalji in zadovoljno uporabnico aplikacije Lime Booking.
Barve nohtov, ki bodo to zimo navdušile vaše stranke
Vas zanima, katere barve nohtov bodo kraljevale to zimo? Odkrijte odtenke, ki bodo zagotovo navdušili vaše stranke.
Konec odpovedi terminov tik pred zdajci!
Spletna plačila so več kot le tehnična sprememba – gre za novo kulturo v industriji, ki zmanjšuje odpovedi, zagotavlja boljšo izkušnjo in ustvarja prostor za zanesljive, zveste stranke.
Preizkusite Lime Booking brezplačno!
Spletni koledar, avtomatska SMS obvestila, spletno naročanje in še več samo en klik stran!