Pogoji poslovanja

Vsebina

1. Uvodne določbe

Z obiskom spletnih mest lime-booking.si, app.lime-booking.com in ostalih povezanih spletnih mest in/ali aplikacij podjetja Adanta d.o.o., se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja. Slednji določajo delovanje spletnega mesta lime-booking.si in aplikacije app.lime-booking.com, pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika ter urejajo poslovni odnos med njima.

S spletnim mestom www.lime-booking.si, kakor tudi z aplikacijo app.lime-booking.com (v nadaljevanju tudi Lime Booking) upravlja Adanta d.o.o., Seliškarjeva ulica 16, 2250 Ptuj, matična številka: 8919160000, davčna številka: SI 85728403, ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi ponudnik ali Lime Booking).

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku registracije računa na spletnem naslovu lime-booking.si in/ali app.lime-booking.com. Uporabnik je ob registraciji in prijavi vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in s klikom na gumb “Nadaljuj” na podstrani https://app.lime-booking.com/register potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vse navedene določbe splošnih pogojev poslovanja so splošni pogoji v smislu 120. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07 in nasl.) in so zavezujoči kot pogodbena določila.

Lime Booking si pridržuje pravico do občasnih posodobitev in sprememb pogojev sodelovanja brez obvestila.

2. Podatki o podjetju

Naziv: ADANTA, računalniško programiranje, oglaševanje in druge poslovne storitve, d.o.o.

Sedež: Seliškarjeva ulica 16, 2250 Ptuj, Slovenija

Naslov PE: Vojkova cesta 63, 1000 Ljubljana, Slovenija

Elektronska pošta: info@lime-booking.com

ID za DDV: SI 85728403

Matična številka: 8919160000

Transakcijski račun: DH d.d. – SI56 6100 0002 6161 635

3. Registracija in uporabniški račun

Za uporabo aplikacije Lime Booking se mora uporabnik registrirati. Uporabnik mora za uspešen postopek registracije izpolniti vsa zahtevana polja. Uporabnik se obvezuje, da bo v polja vnesel resnične podatke. Uporabnik je lahko vsaka oseba, ki je stara 18 let ali več in je poslovno sposobna.

Vsak uporabnik je odgovoren za posodabljanje svojih podatkov, ko pride do sprememb (npr. kontaktni podatki, naslov, plačilne informacije).

4. Pogoji uporabniškega računa

Uporabnik je odgovoren za varovanje svojega računa in gesla. Lime Booking ne more biti in ne bo odgovoren za kakršno koli izgubo ali škodo, ki bi nastala, ker uporabnik ni uspel izpolniti te varnostne obveznosti.

5. Pogoji uporabe storitev

Uporabniki aplikacije Lime Booking se zavezujejo, da bodo storitve uporabljali na način, ki ne škoduje aplikaciji, ponudniku storitev ali tretjim osebam. Kakršno koli ravnanje, ki bi lahko škodilo Lime Booking ali kršilo zakonodajo, je strogo prepovedano. Uporabnik je odgovoren za morebitne stroške, odškodnine ali pravne posledice, ki bi nastale kot posledica kršitve teh pogojev.

6. Opis storitve

Lime Booking je ponudnik programske opreme za spletno naročanje, upravljanje in obveščanje strank. Programska oprema tako nudi vnašanje terminov strank v koledar, njihovo spreminjanje in izbris.

Prav tako nudi spremljanje analitike strank na makro nivoju (agregirani podatki) in mikro nivoju (posamezne stranke).

Uporabnik lahko avtomatsko obvešča stranke s pomočjo SMS in/ali e-mail sporočil, katerih sekvence in vsebino določa sam.

Uporabnik lahko ureja in objavi spletno formo, preko katere svojim strankam ponudi možnost naročanja. V nastavitvah si lahko ureja podatke o lokaciji, storitvah, sredstvih, osebju in prostih dnevih.

Glede na izbrane pakete so temu primerno dostopne funkcionalnosti.

Uporabnik se zavezuje, da bo vsebina, ki jo vnaša v program, resnična in zakonita.

7. Cene in plačila

Vsi uporabniki so upravičeni do 2-dnevnega brezplačnega preizkusa aplikacije. Po izteku obdobja mora uporabnik za nadaljnjo uporabo izbrati enega izmed plačljivih paketov. V kolikor se uporabnik za to ne odloči, se mu onemogoči dostop do aplikacije.

Lime Booking si pridržuje pravico do spreminjanja cenovnih paketov, vendar bo uporabnikom spremembe sporočil vsaj 30 dni pred spremembo.

Uporabnik aplikacije potrdi izbiro plačljivega paketa v sami aplikaciji, s klikom na enega izmed paketov in izpolnitvijo podatkov o kreditni kartici. Izbiro lahko potrdi tudi pisno preko e-maila ali ustno preko telefona. Elektronska pogodba se sklene za minimalno en mesec. V primeru predčasnega preklica pogodbe uporabnik ni upravičen do vračila obračunane naročnine na aplikacijo.

Obračunsko obdobje naročnine je enako tekočemu mesecu. Račun se prejme v obliki PDF na e-naslov, vpisan ob registraciji uporabniškega računa.

Uporabnik se lahko na izdan račun pritoži do 8 dni od datuma izstavitve. Lime Booking bo na reklamacijo odgovoril v roku 7 delovnih dni.

Vse navedene cene na spletnem mestu in v aplikaciji so brez DDV.

Skladno z Zakonom o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) se tako na vse cene obračuna DDV v višini 22,00 %.

8. Obračunavanje SMS sporočil

Glede na izbiro paketa ima uporabnik zakupljeno količino SMS sporočil. Vsako dodatno SMS sporočilo, ki prekorači število SMSov zakupljenih v paketu se obračuna s ceno 0,06 € brez DDV. Količina SMS sporočil in vsota doplačila se obračunata na naslednjem računu.

9. Obračunavanje spletnih plačil

V primeru uporabe funkcionalnosti spletnega plačevanja in avansnega plačevanja je Lime Booking upravičen do zaračunanja stroškov izvedene transakcije.

Vsaka transakcija spletnega plačila termina se obračuna 0,50 € in 2,00 % od vrednosti plačila.

10. Obračunavanje dodatkov

Pod dodatke k paketom spadajo naslednje funkcionalnosti s pripadajočimi cenami:

  • dodatni uporabnik – 9,90 € mesečno brez DDV
  • dodatna lokacija – 9,90 € mesečno brez DDV
  • dodatno sredstvo – 4,90 € mesečno brez DDV

11. Cenik paketov

Aplikacija Lime Booking ponuja različne pakete funkcionalnosti:

  • Osnovni paket – 14,90 € mesečno brez DDV
  • Napredni paket – 28,90 € mesečno brez DDV
  • Pro paket – 49,90 € mesečno brez DDV

Več podrobnosti o paketih in funkcionalnostih, ki jih imajo si lahko preberete na strani cenik.

12. Cenik spletne strani in spletne trgovine

Cena enostavne spletne strani je 14,90 € mesečno brez DDV.

Kaj vsebuje paket enostavne spletne strani?

  • Domača stran
  • Storitve in cenik
  • Galerija
  • O nas
  • Pravno obvestilo (izjava o zasebnosti in piškotki)

Dodatki k enostavni spletni strani:

  • Tečaji/izobraževanja: +3,00 € mesečno brez DDV
  • Darilni boni: +3,00 € mesečno brez DDV
  • Obrazec za pobiranje e-mailov: +1,00 € mesečno brez DDV
  • Napreden prikaz storitev: +5,00 € mesečno brez DDV
  • Kontaktna stran: +3,00 € mesečno brez DDV
  • Opis zaposlenih: +2,00 € na zaposlenega mesečno brez DDV
  • Mnenja strank: +3,00 € mesečno brez DDV
  • Podstran po meri: od 5,00 € mesečno brez DDV

Nadgradnja v spletno trgovino: +19,90 € mesečno brez DDV

  • Stran z vsemi produkti
  • Produktna stran
  • Košarica
  • Zaključek nakupa
  • Plačilna sredstva
  • Zahvalna stran
  • Avtomatsko obveščanje kupcev

Dodatki k spletni trgovini:

  • Domača stran po meri: +10,00 € enkratno brez DDV
  • Davčno potrjevanje računov: +3,00 € mesečno brez DDV
  • Variacije produktov: od 5,00 € mesečno brez DDV
  • Pogoji poslovanja: 30,00 € enkratno brez DDV

13. Zamuda pri plačilu naročnine

V primeru zamude plačila s strani uporabnika se temu na e-mail pošlje obvestilo o zapadlih obveznostih. Uporabnik ima rok 8 dni, da zapadle obveznosti poravna, v nasprotnem primeru se mu na e-mail ali SMS pošlje obvestilo o zamrznitvi računa. Uporabnik ima nato 30 dni časa, da poravna zapadle obveznosti, v nasprotnem primeru se zamrznjen račun nepreklicno izbriše.

14. Odpoved naročnine s strani uporabnika

Uporabnik lahko kadarkoli odpove svojo naročnino na aplikacijo Lime Booking. Odpoved naročnine mora biti izvedena pisno na e-naslov info@lime-booking.com ali prek funkcionalnosti v sami aplikaciji, kjer je to omogočeno. Odpoved začne veljati s koncem obračunskega obdobja, v katerem je bila poslana zahteva za odpoved.

Uporabnik po odpovedi naročnine nima pravice do povračila že plačanih naročnin za tekoče obračunsko obdobje. V primeru letne naročnine, kjer so vnaprej plačana večja časovna obdobja, vračilo preostanka ni mogoče.

15. Odpoved naročnine s strani Lime Booking

Lime Booking si pridržuje pravico, da kadarkoli odpove naročnino uporabniku brez navedbe razloga. V tem primeru bo Lime Booking uporabnika obvestil najmanj 30 dni pred odpovedjo naročnine, razen v primerih kršitev splošnih pogojev poslovanja, kjer lahko odpoved nastopi brez predhodnega obvestila.

V primeru odpovedi naročnine s strani Lime Booking, bo uporabniku omogočen dostop do aplikacije do izteka že plačanega obračunskega obdobja. Lime Booking ni dolžan povrniti že plačanih naročnin, razen če odpoved sledi iz razlogov na strani ponudnika.

16. Razvoj rešitev po meri

V primeru razvoja rešitev po meri, ki niso del funkcionalnosti aplikacije, ampak bi si jih uporabnik želel dodatno, bo ponudnik storitve na podlagi zajema specifikacij pripravil oceno dela in ponudbo.

17. Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.

18. Podpora strankam

Lime Booking zagotavlja brezplačno podporo strankam, ki je na voljo v smiselnih mejah in obsegu. Podpora je namenjena predvsem tehničnim vprašanjem in težavam, ki so povezane z delovanjem aplikacije.

Uporabniki se zavezujejo, da bodo sami poskrbeli za opravljanje nalog, ki jih aplikacija omogoča ter ne bodo izkoriščali podpore za opravila, ki jih lahko izvedejo samostojno znotraj aplikacije. Podpora Lime Booking ni namenjena reševanju operativnih nalog uporabnika, razen v primerih, ko je to tehnično nujno ali ko gre za napake v delovanju aplikacije.

V primeru prekomerne uporabe podpore, ki ni povezana s tehničnimi težavami, si Lime Booking pridržuje pravico omejiti obseg nadaljnje podpore.

19. Obdelava osebnih podatkov

Z uporabo storitev aplikacije Lime Booking in potrditvijo teh splošnih pogojev poslovanja se uporabnik strinja z obdelavo osebnih podatkov, kot je opredeljeno v Standardnih pogodbenih določilih o obdelavi podatkov Lime Booking in skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR). Namen obdelave, vrste obdelovanih osebnih podatkov in pravice posameznika so opredeljene v dokumentu izjava o zasebnosti ter v prilogah k Standardnim pogodbenim določilom. Uporabnik se zavezuje, da bo vse spremembe v zvezi z obdelavo podatkov sprejel na enak način, kot je sprejel te pogoje poslovanja.

20. Varovanje osebnih podatkov

Lime Booking se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-2.

Uporabnik lahko kadarkoli zahteva izbris svojih osebnih podatkov, razen v primerih, kjer to preprečuje zakonodaja (npr. računovodski in davčni predpisi). Zahtevo za izbris lahko uporabnik pošlje pisno ali elektronsko na naslov info@lime-booking.com.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na strani izjava o zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu ponudniku posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega ponudnika obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

21. Odgovornost uporabnikov glede varovanja podatkov strank

Uporabniki aplikacije Lime Booking so odgovorni za skrbno ravnanje z osebnimi podatki svojih strank in za zagotovitev, da njihovo ravnanje z osebnimi podatki poteka v skladu z veljavno zakonodajo, vključno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 (GDPR) in drugimi relevantnimi predpisi.

Uporabniki se zavezujejo, da bodo sprejeli vse potrebne ukrepe za zaščito osebnih podatkov, vključno z varnostnimi praksami, kot so zaščita dostopa do aplikacije, redno posodabljanje gesel in uporaba varnih naprav in omrežij.

Lime Booking ne prevzema odgovornosti za kakršne koli zlorabe osebnih podatkov, ki so posledica malomarnosti ali neustreznega ravnanja s strani uporabnikov aplikacije. Vsakršna zloraba ali izguba podatkov, ki izhaja iz nepravilnega ravnanja z osebnimi podatki s strani uporabnika, je izključna odgovornost uporabnika.

V primeru, da pride do kršitve varnosti podatkov, je uporabnik dolžan o tem takoj obvestiti pristojne organe in Lime Booking, kot tudi stranke, katerih podatki so bili ogroženi, v skladu z zakonodajnimi zahtevami.

22. Komunikacija

Lime Booking bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-2.

Oglasna elektronska sporočila Lime Booking bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Lime Booking bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Lime Booking izrecno spoštoval.

 

Oglasna sporočila Lime Booking bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

23. Omejitev odgovornosti

Lime Booking ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi nepravilne uporabe aplikacije ali zaradi neskladne uporabe z veljavnimi pravili in zakoni.

Lime Booking ni odgovoren za neposredno, posredno, naključno, posebno, posledično ali izjemno škodo, vključno z, vendar ne omejeno na izgubo prihodkov, dobička, podatkov ali drugih neotipljivih izgub, ki izhajajo iz:

  • Uporabe ali nezmožnosti uporabe aplikacije,
  • Kakršnih koli sprememb v aplikaciji,
  • Nepooblaščenega dostopa do podatkov ali njihovega spreminjanja,
  • Dejavnosti tretjih oseb, ki uporabljajo aplikacijo brez pooblastila.

Prepovedano je spreminanje, prilagajanje ali vdiranje v aplikacijo Lime Booking. Prav tako je prepovedano prilagajanje drugih spletnih strani, da bi bile te videti kot povezane s spletnim mestom in/ali aplikacijo Lime Booking.

24. Uporaba na lastno odgovornost

Uporabnik se zaveda, da je uporaba aplikacije Lime Booking na lastno odgovornost. Lime Booking ne zagotavlja, da bo aplikacija delovala brez napak, brez prekinitev ali da bo popolnoma varna. Uporabnik sam prevzema odgovornost za morebitna tveganja, ki nastanejo zaradi uporabe aplikacije, vključno z izgubo podatkov ali poslovno škodo, ki je posledica tehničnih težav, napak v programski opremi ali nepooblaščenega dostopa.

25. Izključitev odgovornosti za delovanje tretjih oseb

Lime Booking koristi storitve in infrastrukturo tretjih oseb (npr. ponudnikov oblačnih storitev, SMS ponudnikov, spletnih plačilnih prehodov). Lime Booking ne prevzema odgovornosti za napake, izpade ali težave, ki so posledica delovanja ali nedelovanja teh tretjih ponudnikov. Lime Booking bo po svojih najboljših močeh sodeloval z uporabniki in tretjimi ponudniki pri reševanju težav, vendar ne prevzema odgovornosti za zamude ali nepravilnosti, ki jih povzročijo tretje osebe.

26. Nepredvidene okoliščine (višja sila)

Lime Booking ne odgovarja za zamude ali neizpolnjevanje obveznosti, če so te posledica okoliščin, na katere Lime Booking nima vpliva (višja sila), kot so naravne nesreče, vojne, teroristična dejanja, motnje v delovanju interneta, izpadi električne energije, stavke, pandemije in drugi dogodki, ki jih ni mogoče predvideti ali se jim izogniti.

V primeru višje sile se lahko Lime Booking odloči za začasno prekinitev delovanja storitve ali omejitev dostopa, o čemer bo uporabnike obvestil v najkrajšem možnem času.

27. Ostale določbe

Uporabnik se strinja, da lahko Lime Booking (Adanta d.o.o.) za namene lastnega oglaševanja uporablja ime podjetja in/ali blagovno znamko uporabnika, vključno z logotipom, brez dodatnega predhodnega soglasja. Ta uporaba lahko vključuje, vendar ni omejena na, prikazovanje imena in logotipa na spletnih straneh, marketinških materialih, predstavitvah, družbenih omrežjih in drugih komunikacijskih kanalih kot del predstavitve referenc in zaupnih strank Lime Booking.

Lime Booking se zavezuje, da bo uporaba imena in logotipa omejena izključno na promocijske aktivnosti, ki prikazujejo uporabnike storitev Lime Booking in bodo izvedene na način, ki ne bo škodoval ugledu uporabnika.

V kolikor uporabnik ne želi, da se njegovo ime in/ali logotip uporablja v teh primerih, lahko kadarkoli pošlje pisno zahtevo za prekinitev takšne uporabe na info@lime-booking.com, pri čemer Lime Booking ne prevzema odgovornosti za promocijske materiale, ki so bili že ustvarjeni ali objavljeni pred prejemom zahteve.

Zadnja sprememba: 18. 10. 2024