Pogosta vprašanja
1. Ali lahko uporabljam Lime Booking brez spletnega naročanja, samo za SMS obveščanje?
Seveda. Veliko naših uporabnikov uporablja Lime Booking brez funkcionalnosti spletnega naročanja. Termine lahko vodite kot sedaj, le da jih namesto v beležko vnašate v Lime koledar.
2. Se lahko stranke še vedno naročijo na termin tudi preko telefona?
Stranke se še vedno lahko k vam naročajo tudi preko drugih kanalov, torej tudi preko telefona. Sami lahko kadarkoli osebo vnesete ročno v spletni koledar.
3. Lahko do Lime Bookinga dostopam iz več različnih naprav?
Do Lime Bookinga lahko dostopate iz različnih naprav (računalnik, telefon, tablica) s pomočjo svojega uporabniškega imena in gesla. Prav tako ste lahko prijavljeni v več naprav hkrati.
4. Ali se lahko čez čas odločim za večji ali pa manjši paket?
Kadarkoli se lahko odločite za menjavo paketov, spremembo števila uporabnikov in/ali lokacij ter nakup dodatnih modulov (spletna stran, ID pošiljatelja po meri).
5. Koliko strank imam lahko naročenih na mesec?
Število strank je v vseh paketih neomejeno.
6. Kaj če hočem, da se stranka ne more naročiti že čez nekaj ur?
Lime Booking omogoča omejevanja koliko časa pred terminom (ali za koliko vnaprej) se vam lahko stranka naroči na termin.
7. Sem lahko kako obveščen/a, če stranka odpove svoj termin?
Da, Lime Booking omogoča nastavitev obveščanja zaposlenih preko SMS in/ali e-mail obvestil o naročanjih, prenaročanjih in odpovedih terminov.
8. Ali lahko Lime Booking uporabljam tudi preko telefona?
Lime Booking je bil zasnovan za uporabo na vseh napravah, s posebnim poudarkom uporabe na telefonskih napravah. Do Lime Bookinga lahko s polnimi funkcionalnostmi dostopate tako preko telefona, računalnika kot tudi preko tablice.
9. Ali potrebujejo moje stranke za naročanje na termin aplikacijo?
Ne, aplikacija za naročanje ni potrebna. Stranka se lahko naroči na termin preko vaše spletne strani/forme tako na telefonu kot tudi na računalniku ali tablici.
10. Nimam fiksnega urnika, Lime Booking mi ne pride prav.
Nič zato! Čeprav nimate fiksnega urnika si urnik lahko prilagodite kakorkoli želite. Prav tako lahko poljubno odpirate/zapirate možnost naročanja preko spleta za vsak posamezen dan posebej.
11. Ali moram vse termine prenesti sam/a iz prejšnje aplikacije?
Naša svetovalna ekipa poskrbi za čim lažji prehod iz prejšnje aplikacije na Lime Booking. Pri prestavitvi terminov vam tako pomagamo mi.
12. Kako je z barvanjem las, moje storitve vedno trajajo različno?
Za vsako storitev si lahko nastavite dolžino trajanja po meri. Prav tako lahko določite, koliko časa storitev traja z izvajalcem storitve in koliko časa je izvajalec prost, da izvede druge storive (t.i. storitev s pavzo).
13. Ali lahko urejam SMS obvestila?
Tako SMS kot e-mail sporočila si lahko kreirate sami. Personalizirate jih lahko s pomočjo dinamičnih polj, prav tako pa lahko imate besedilo po meri za vsako storitev.
14. Imate možnost ponovnega naročila, rednega termina?
Lime Booking omogoča ponavljajoče termine, katerih dolžino trajanja določite sami.
Tukaj smo, da vam pomagamo.