
1. Rezervacije preko noči: omogočanje prilagodljivega urnika
Razumemo, da je prilagodljivost ključna pri upravljanju urnikov, še posebej za podjetja, ki poslujejo izven običajnega delovnega časa. Z našo novo funkcionalnostjo rezervacij preko noči, lahko sedaj preprosto nastavite termine, ki se nadaljujejo čez polnoč. Ta posodobitev je idealna za podjetja, ki stranke sprejemajo neprekinjeno, kot so wellness centri, bowlingi in mnogo drugih.
2. Konec podvojenih strank na razpisanih terminih
Za marsikoga funkcija, ki ste jo dolgo čakali. Sedaj lahko nastavite, da stranki privzeto omeji podvojene rezervacije za isti termin, kar zmanjšuje možnost nenamernega dvojnega rezerviranja.
Privzeto nastavitev za vaše podjetje lahko prilagodite v Splošnih nastavitvah v stranskem meniju. Stranka dobi opozorilo, da je na termin že naročena.
3. Izboljšana varnost s CAPTCHA preverjanjem
V zadnjem času opažamo povečano število goljufij in uporabe t.i. botov. Zato smo se odločili še dodatno izboljšati varnost aplikacije s pomočjo CAPTCHA (Turnstile) preverjanja za prijavo, registracijo in ustvarjanje novih uporabnikov.
CAPTCHA zagotavlja dodatno raven varnosti, saj preverja, ali so uporabniki resnični, s čimer dodatno zavarujemo vaše podjetje in podatke vaših strank.
4. Povezave z možnostjo klika v opombah na kartici stranke in oznakah po meri
Učinkovita komunikacija pomeni hitro in enostavno deljenje informacij. Povezave lahko sedaj vključite v opombe na kartici stranke ali na spletno formo.
Na te povezave je potem možno tudi direktno klikniti. Če želite strankam zagotoviti dostop do spletnih virov, se sklicati na zunanje dokumente ali jim enostavno omogočiti navigacijo, bodo te povezave dostopne na dosegu roke.
5. Posodobljeno upravljanje množičnih SMS obvestil
Upravljanje kampanj za množična SMS obvestila je postalo enostavnejše. Pred posodobitvijo se je včasih namreč zgodilo, da so se pri preklapljanju med stranmi ali iskanju na strani strank izbire izgubile. Zdaj bodo izbrane stranke ostale tudi pri preklopu strani ali novem iskanju, kar olajša pripravo seznama strank brez izgube izbranih podatkov.
Ekipa Lime Booking se vam kot vedno zahvaljuje za uporabo in za vaš doprinos pri razvijanju sistema. Še naprej se bomo trudili, da bomo z rednimi posodobitvami in dodajanjem funkcionalnosti izboljševali vaš proces naročanja, upravljanja in obveščanja strank!
Če pri uporabi naletite na kakršnokoli vprašanje, nas brez problema kontaktirajte na info@lime-booking.com ali na tel. št. 040 234 606
Lara
Druge objave

Ste že dodali dopuste v vaš urnik?
Se odpravljate na dopust in vas skrbi, da se stranke ne bodo mogle naročiti? Ali pa niste prepričani, kako pravilno označiti dopust, da ne bi prišlo do napačnih rezervacij?

Obvestila zdaj tudi preko WhatsAppa in Viberja!
Z veseljem vam predstavljamo novo funkcionalnost v Lime Bookingu, ki vam bo še dodatno poenostavila komunikacijo s strankami – odslej lahko avtomatska obvestila o terminih pošiljate tudi preko WhatsAppa in

Zahtevajte plačilo storitev vnaprej!
V Lime Bookingu smo znova poslušali vaše potrebe in dodali funkcionalnosti, ki vam omogočajo še več fleksibilnosti in varnosti pri naročanju strank. Tako smo dodali spletna plačila po meri in
Preizkusite Lime Booking brezplačno!
Spletni koledar, avtomatska SMS obvestila, spletno naročanje in še več samo en klik stran!