Od nekdaj velja obsedenost z lepoto, o kateri so pesniki pisali epe in vojaki hranili zrnate fotografije v lisičjih luknjah. Ta lepota pride z blond pričesko in ponotranja glamur in seksualnost. Vsak frizer ve, da ima ta barva poseben vpliv na ljudi. Vendar zakaj ravno “blond”?
Hollywood nas je naučil...
Ko pomislite na “plavolaso bombo”, ne pomislite le na žensko samo, ampak tudi na blaznost poželenja, ki jo obdaja. Vsak najprej pomisli na Marilyn Monroe.
S svojimi blond lasmi, je bila središče vsake sobe, v katero je stopila. Ker se je tega zavedala, je celo zavračala igranje ob boku nekoga z isto barvo las ali pod osvetljavo, ki bi njeno zaščitno barvo naredila drugačno.
“Ne morete ločiti konteksta tega, kar je blondinka predstavljala v Hollywoodu, od tistega, s čimer želite biti povezani, ko si pobarvate lase v to barvo.”
Začetnica platinum blondink - Jean Harlow
Jean Harlow je navduševala filmske obiskovalce s svojo soparno seksualnostjo in šokantnimi svetlimi lasmi, ko je bila Marilyn Monroe še v vrtcu.
Njeno prvo prepoznavno pričesko in “platinum barvo” je oblikoval sam Max Factor.
“Ko nekoga novega pobarvam na svetlo in ta zapusti salon, ugotoviš, da barva las povezuje njihov stil. To jih dopolnjuje. Sploh se ne spomniš, s katero barvo so morda začeli. Bolj jih opaziš.”
Bo blond vedno ideal lepote?
Le 2% ljudi po vsem svetu je naravno blond in bolj, kot je nekaj omejeno in težje dostopno, bolj je zaželjeno. Zaradi tega si danes po vsem svetu ljudje svetlijo lase, da bi bolj izstopali (z izjemo narodov, kjer ima večina svetlejše lase, npr. Skandinavci). Pa bo vedno tako?
Glede na to, da danes že težko ločimo med naravnimi in “nenaravnimi” blondinkami ter blondinci, se lahko v prihodnosti zgodi, da bo tudi blond barva izgubila svojo posebnost.
Vas zanima več podobnih vsebin iz lepotne industrije?
Vam je bil ta članek všeč? Preberite še ostale!
Na spletni strani Lime Booking so za vas izbrane le najbolj zanimive teme iz področij kozmetike, frizerstva, trendov itd.
Lime Booking je sicer spletni sistem za naročanje strank, ki strankam salonov omogoča, da se na storitve naročijo kadarkoli in kjerkoli želijo preko spletne forme. Lastnikom salonov pa omogoča lažje poslovanje, več strank in več časa za to, da posvetijo svojim strankam.
Ko se naslednjič torej (preko spleta) naročite na barvanje las z najbolj prepoznavno barvo (ali pa tudi ne) ne pozabite omeniti, kaj vse sedaj veste o “blond fenomenu”. 😉
Maša
Druge objave
Pošiljanje obvestil po meri 💌
SMS in e-mail obvestila najdemo v istoimenskem zavihku obvestila v spodnjem delu menijske vrstice. Poleg osnovnih parametrov, kot so vsebina obvestila, vrsta (SMS ali e-mail), lahko izbiramo še čas pošiljanja,
Dodajanje in urejanje urnikov je enostavno! 🗓️
Kreirajte urnik zaposlenih in aktivirajte spletno naročanje v le nekaj klikih – po dnevih, tednih ali zaposlenih!
Julijske novosti so tukaj!
Julijske novosti so tukaj in predstavljamo vam jih 5, ki bodo pripomogle k še lažjemu naročanju vaših strank. Dinamično trajanje in cene, nadgradnje dovoljenj, večjezičnost spletne forme, pogled koledarja za
Preizkusite Lime Booking brezplačno!
Spletni koledar, avtomatska SMS obvestila, spletno naročanje in še več samo en klik stran!