7 nasvetov za trženje frizerskih salonov to jesen
- Maša
Jesen je čas sprememb. Priča smo spremembam v zraku, v naravi, v navadah in vedenju ljudi, zato se mora temu primerno prilagoditi tudi vaš salon. Kako izkoristiti jesenske mesece in spremembe, ki jih prinašajo, za pritegnitev več strank, pa izveste v nadaljevanju…
Šole, fakultete in pisarne so po poletnih počitnicah ponovno v akciji in ljudje želijo izgledati čim bolje, ko se vrnejo nazaj v svoje vsakdanje življenje.
V tem članku boste našli nasvete, ki vam bodo pomagali pripraviti salon na jesensko naglico. Od dodajanja novih odličnih stvari vašim storitvam do ustvarjanja promocij, ki kar kričijo. Če upoštevate ta članek, bo vaš salon na vrhuncu svoje aktivnosti to jesen.
Jesenske delavnice
Gostite interaktivne delavnice, ki prikazujejo jesenske trende ličenja, rutine nege kože v spremenljivem vremenu in nasvete za nego las. To pritegne potencialne stranke in vaš salon postavi kot izobraževalni vir, ki gradi zaupanje.
Jesensko obarvani fotošutingi
Za svoje stranke organizirajte dodatno storitev, kjer lahko bookirajo privat fotošuting z urejanjem frizure in ličenjem v jesenskih motivih. Ponudite popust na storitve, če rezervirajo tako fotografiranje kot storitve salona skupaj.
Vzajemna lokalna promocija
Povežite se z lokalnimi butiki, trgovinami ali obrtniki in se v vzajemni obliki promocije ponudite pomoč. Za bolj pestro dogajanje v salonu lahko razstavite določene izdelke partnerjev ali ponudite obiskovalcem partnerskih trgovinic popust na obisk v vašem salonu.
Jesenske akcije
Ustvarite sezonske posebne ponudbe, ki bodo vaš salon ločile od ostalih. Ni nujno, da je nekaj norega – bistvo tukaj je, da ustvarite malo hrupa in date strankam nekaj, nad čimer bodo navdušene. Primer je lahko “5% popust na naslednje striženje”, “10% popust na naslednjo barvanje” ali kaj podobnega.
Objavite fotografije svojih jesenskih stvaritev
Platforme družbenih medijev, kot sta Instagram in Facebook, dajejo lastnikom salonov brezplačno (…da, brezplačno!) priložnost, da svoje podjetje ne promovirajo le verbalno, temveč, kar je še pomembneje, vizualno. To jesen strankam ne povejte le, zakaj ste najboljši v tem, kar počnete – pokažite jim.
Ponudite priročen način naročanja, kot je spletno naročanje
Obstaja veliko razlogov, zakaj je spletna stran za rezervacije odlična. Lahko vam pomaga pridobiti več terminov od obstoječih strank, saj vsi obožujemo možnost, da sami rezerviramo termine. Toda spletno naročanje vam lahko pomaga pritegniti tudi nove stranke, saj lahko povezavo delite na kanalih družbenih medijev.
Pošljite uporabne nasvete po terminih
Pošiljanje follow-up sporočil z nasveti za nego las po terminih je ena najboljših marketinških idej za lepotne salone. To je eden najlažjih načinov za izgradnjo zaupanja in zvestobe. Če uporabljate sistem, kot je Lime Booking, lahko enostavno nastavite predloge za različne vrste sporočil, ki jih lahko pošljete z enim dotikom.
Primeri sporočil, ki jih lahko pošljete po opravljenem terminu:
- Kupon ali popust za njihov naslednji termin
- Nasveti za nego barvanih las (kako narediti barvo las dlje obstojno)
- Nasveti za nego pobeljenih las
- Nasveti za nego suhih ali mastnih las
- Nasveti za oblikovanje kodrastih las
- Sezonski nasveti za pričeske in oblikovanje
- Nasveti za pričeske za neveste (lahko jih pošljete po preizkusu poročnih pričesk)
- Kako uporabljati določene izdelke za lase (še posebej če prodajate te izdelke)
- Zahvalno sporočilo
Izberite način, ki je najbolj primeren za vaš salon!
Vzemite si nekaj časa in razmislite, katere so najboljše marketinške ideje za vaš frizerski salon in kako bi se radi promovirali kot frizer.
Nato ustvarite tržni načrt za svoj frizerski salon in se ga lotite. Ne pozabite biti vztrajni. Večina ljudi obupa v prvih tednih, ker pričakujejo, da bodo rezultati vidni takoj. Biti vztrajen je ključ do uspeha.
Srečno! 🙂
Vam je bil ta članek všeč? Preberite še ostale!
Na spletni strani Lime Booking so za vas izbrane le najbolj zanimive teme iz področij kozmetike, frizerstva, trendov itd.
Lime Booking je sicer spletni sistem za naročanje strank, ki strankam salonov omogoča, da se na storitve naročijo kadarkoli in kjerkoli želijo preko spletne forme. Lastnikom salonov pa omogoča lažje poslovanje, več strank in več časa za to, da posvetijo svojim strankam.
Maša
Druge objave
Pošiljanje obvestil po meri 💌
SMS in e-mail obvestila najdemo v istoimenskem zavihku obvestila v spodnjem delu menijske vrstice. Poleg osnovnih parametrov, kot so vsebina obvestila, vrsta (SMS ali e-mail), lahko izbiramo še čas pošiljanja,
Dodajanje in urejanje urnikov je enostavno! 🗓️
Kreirajte urnik zaposlenih in aktivirajte spletno naročanje v le nekaj klikih – po dnevih, tednih ali zaposlenih!
Julijske novosti so tukaj!
Julijske novosti so tukaj in predstavljamo vam jih 5, ki bodo pripomogle k še lažjemu naročanju vaših strank. Dinamično trajanje in cene, nadgradnje dovoljenj, večjezičnost spletne forme, pogled koledarja za
Preizkusite Lime Booking brezplačno!
Spletni koledar, avtomatska SMS obvestila, spletno naročanje in še več samo en klik stran!