Saloni lepote in sprostitve so več kot le poslovni prostori. So oaze, kjer se stranke umaknejo od vsakodnevnega vrveža in stresa, da bi našle svoj trenutek razkošja in sprostitve. Kot lastnik salona je vaša naloga zagotoviti, da je salonska izkušnja vaše stranke popolna.
Zakaj je salonska izkušnja stranke pomembna?
Pozitiven prvi vtis: Prvi vtis je ključnega pomena. Skrbno oblikovan ambient in prijazno osebje takoj postavita pozitiven ton za stranko.
Zvestoba strank: Stranke, ki se počutijo dobrodošle in zadovoljne z izkušnjo, se bodo vračale. Zvestoba strankam je ključ do dolgoročnega uspeha.
Pozitivno mnenje strank: Srečne stranke bodo vaš salon priporočile svojim prijateljem in družini. To je odlična promocija.
1. način: Personalizirane storitve
Ključ do uspešne storitve je personalizacija. To pomeni, da se vaše storitve prilagajajo potrebam in željam vsake stranke. Bodite pozorni na njihove želje, poslušajte njihove predloge in se potrudite, da izpolnite njihova pričakovanja. Ko se stranka počuti slišano in spoštovano, bo njena izkušnja neprecenljiva.
2. način: Sprostitveni ambient
Ambient v salonu igra ključno vlogo pri ustvarjanju sproščujoče izkušnje. Uporaba pomirjajočih barv, prijetne glasbe in sveč ustvarja prijetno vzdušje, kjer se stranke lahko sprostijo. Pri tem pa bodite pozorni tudi na čistočo in urejenost prostora, da se stranke počutijo kar se da udobno.
Več nasvetov na temo ureditve salona lahko preberete v našem blogu 5 stvari, ki bi jih moral imeti vsak salon.
3. način: Masaža ali dodatna nega
Med storitvijo lahko vključite krajše masaže ali druge dodatne nege, kot so vlaženje las, hladni obkladki ali nega kože. To bo stranki zagotovilo občutek razvajanja in posebne pozornosti. Navsezadnje je obisk salona neke vrste razvajanje.
4. način: Nasveti za domačo nego
Storitve se sicer končajo, ko stranka zapusti salon, vendar pri tem se lahko razlikujete od konkurence. Po končani storitvi ponudite strokovne nasvete in izdelke za domačo nego, da bo stranka lahko ohranjala svoj izgled med obiski v salonu. Takšna pomoč bo stranke pritegnila k večji zvestobi.
5. način: Pijača in prigrizki
Ponudba brezplačnih pijač, kot so čaj, kava ali voda, skupaj z lahkim prigrizkom, kot so sadje ali piškoti, bo strankam omogočila, da se počutijo dobrodošle in preskrbljene v salonu.
6. način: Dodatne ugodnosti za zveste stranke
Uvedba programa zvestobe, kjer stranke prejmejo nagrade, popuste ali brezplačne storitve za redno obiskovanje vašega salona, spodbuja stranke, da se vračajo in postanejo stalne stranke.
7. način: Animirano čakanje
Ponudba možnosti za zabavo med čakanjem, kot je igranje v virtualni resničnosti, branje revij, knjig ali igranje videoiger, omogoča strankam, da preživijo čas v salonu bolj sproščeno in zabavno.
8. način: Prijazno osebje in komunikacija
Prijazno, dostopno in pozorno osebje bo strankam dalo občutek, da so dobrodošle in cenjene. Aktivna komunikacija z strankami pomaga ustvariti zaupljivo vzdušje.
Več nasvetov na temo komunikacije s stranko lahko preberete v našem blogu O čem govoriti s stranko: Seznam tem za vaš salon.
9. način: Delavnice in izobraževanja
Organizacija brezplačnih delavnic in izobraževanj za stranke o lepotnih trikih, negi las ali ličenju lahko izboljša njihovo znanje in jih poveže z vašim salon.
10. način: Obdarovanje
Presenetite stranke z majhnimi darili, vzorci izdelkov ali posebnimi ponudbami po končani storitvi. To pokaže, da cenite njihov obisk in želite, da od vas odidejo z nasmehom na obrazu.
11. način: Več možnosti naročanja
Zaradi hitrega tempa življenja se mnogi danes ne želijo več naročati preko klicev, ampak bi to raje opravili kar z nekaj kliki. Če želite tako ugoditi vsem strankam, predvsem pa mlajšim generacijam, si zagotovite spletno naročanje, ki bo strankam ponudilo več svobode pri naročanju.
Če želite izvedeti več o prehodu na spletno naročanje, preberite naš blog Kako preiti na sistem za naročanje?
Ne pozabite!
Z osebno pozornostjo, sprostitvenim vzdušjem, dodatnimi bonbončki in iznajdljivostjo lahko vaš salon postane kraj, kjer stranke ne le izboljšajo svoj videz, temveč tudi občutijo, da so posebne. Z zvestobo strankam in neprestanim prizadevanjem za izboljšanje lahko dosežete, da se stranke vedno znova vračajo, da bi doživele to edinstveno izkušnjo.
Zato se spomnite, da je vaš salon več kot le posel. Je kraj, kjer se srečujejo lepota, sprostitev in samopomoč. S svojo strastjo in predanostjo lahko postavite novo raven kakovosti v industrijo lepote, ki jo bodo vaše stranke vedno cenile. In v tem čudovitem svetu, kjer se izpopolnjujejo lepota in samopomembnost, je vsak trenutek vreden svoje teže in časa.
Vam je bil ta članek všeč? Preberite še ostale!
Na spletni strani Lime Booking so za vas izbrane le najbolj zanimive teme iz področij kozmetike, frizerstva, lepotnih trendov itd.
Lime Booking je sicer spletni sistem za naročanje strank, ki strankam salonov omogoča, da se na storitve naročijo kadarkoli in kjerkoli želijo preko spletne forme. Lastnikom salonov pa omogoča lažje poslovanje, več strank in več časa za to, da posvetijo svojim strankam.
Maša
Druge objave
Pogojene storitve za boljše naročanje strank!
Predstavljamo vam novosti tega tedna, ki bodo olajšale naročanje vaših strank in izboljšale vaše marketinške aktivnosti.
Pošiljanje obvestil po meri 💌
SMS in e-mail obvestila najdemo v istoimenskem zavihku obvestila v spodnjem delu menijske vrstice. Poleg osnovnih parametrov, kot so vsebina obvestila, vrsta (SMS ali e-mail), lahko izbiramo še čas pošiljanja,
Dodajanje in urejanje urnikov je enostavno! 🗓️
Kreirajte urnik zaposlenih in aktivirajte spletno naročanje v le nekaj klikih – po dnevih, tednih ali zaposlenih!
Preizkusite Lime Booking brezplačno!
Spletni koledar, avtomatska SMS obvestila, spletno naročanje in še več samo en klik stran!