
Zaposleni se hitro menjavajo, kar pa salon drago stane. Uvedba novega osebja je ogromen finančni in časovni zalogaj, ki si ga mnogi saloni ne morejo privoščiti. Da se temu izognemo, je potrebno redno vlagati v zaposlene in jih motivirati.
Kako to narediti, se morda sprašujete. V nadaljevanju vam bomo opisali 10 glavnih aktivnosti, s katerimi si boste zagotovili zvesto in učinkovito ekipo, ki bo vaš salon popeljala med zvezde.
Zakaj zaposlen ostane v salonu?
Po psihološki študiji danes samo 7% ljudi ostane v službi zaradi dobre plače. Motivacija za obstanek v službi je nekaj povsem drugega, to je občutek, da se učijo in napredujejo.
Pa si poglejmo kaj lahko naredite za to, da bodo vaši zaposleni ostali v vašem salonu, z njim rastli in se razvijali še naprej.
1. Ponudite poklicno pot v vašem salonu
Poklicna pot zaposlenega je odličen način za motivacijo. Zaposleni ima tako možnost napredovanja in zato vedno stremi k izboljšavam.
V frizerskem salonu lahko to pomeni pot od junior stilista do senior stilista ali kakorkoli si namislite karierne nazive. Glavno je le, da je na poti napredovanja zaposleni deležen vedno novih ugodnosti, odgovornosti in možnosti za razvoj.
2. Investirajte v usposabljanje in razvoj osebja vašega salona
Osebna rast igra veliko vlogo pri želji po obstanku na delovnem mestu dlje časa.
Ne samo, da to pomaga pri motivaciji, poveča tudi zmogljivosti vaše ekipe, za kar lahko posledično več zaračunate.
Pomembno je, da vaši zaposleni čutijo, da se vanje vlaga tudi na dolgi rok. Obstaja veliko možnosti izobraževanja, tako plačljivih, kot brezplačnih, ki jih lahko organizirate za posameznike ali celotno ekipo. Ob tem se obrnite direktno na zaposlene, jih vprašajte česa si želijo nadgraditi in njihovim željam ustrezite.
3. Pokažite hvaležnost in proslavite uspeh
Ni nujno, da gre vedno le za formalne nazive in napredovanje. Zaposlenim ogromno pomeni že izkazana hvaležnost, ki pokaže, da vam njihova vložena delo in čas nista samoumevna. Da bi obdržali talente, morate zagotoviti, da se vaša ekipa počuti cenjeno, spoštovano in vredno. Pri tem mora biti vsaka povratna informacija ali pohvala iskrena.
Hvaležnost lahko pokažete z proslavitvijo uspehov, tako tistih majhnih, kot prelomnih. S tem lahko okrepite vedenje, ki si ga želite v salonu in pokažete, da slavite rast zaposlenih.
4. Spoznajte svoje osebje
Vedno pozdravite ljudi po njihovem imenu in jim dajte vedeti, da natančno veste, kdo so in da cenite njihov prispevek k vašemu podjetju.
Pri sestavljanju pravil vašega podjetja ali spremembah, ki jih je treba narediti v salonu, prosite vse svoje zaposlene za prispevke in spodbudite svojo ekipo, da si zastavi cilje.

5. Jasno definirajte svoja pričakovanja
Jasno izrazite svoja pričakovanja in cilje za posamezne zaposlene. Opisi delovnih mest pojasnjujejo, kaj se od zaposlenih zahteva, vendar je ključno, da morebitne spremembe sporočate neposredno, jasno in redno.
Vaši najboljši zaposleni vam bodo želeli ugoditi, a da bi to dosegli, bodo morali vedeti, kaj se od njih zahteva in kako preseči vaša pričakovanja.
6. Ustvarite odprto delovno okolje
Pošljite povratne informacije in resnično z empatijo prisluhnite skrbem svojih zaposlenih. Naključna srečanja v sobi za osebje, kjer se izmenjajo družabni pozdravi, so dobra, vendar ne nadomestijo dejanskega sedenja iz oči v oči in razprave o težavah, povezanih z delom.
Vedno prisluhnite novim idejam in sprejmite predloge za reševanje težav. Bodite na voljo in odprti, ko vas zaposleni prosijo za vodstvo.
7. Priredite prijateljska tekmovanja v salonu
Torej ponujate konkurenčne plače in dajete provizijo za spodbujanje želenega vedenja. Vendar lahko storite še več.
Pravzaprav raziskave kažejo, da je vrstniška motivacija najmočnejša oblika motivacije zaposlenih (Psychology Today). To, kako smo videti pred ostalimi sodelavci v salonu, je najpomembnejša tovarna motivacije.
Če želite to izkoristiti, lahko organizirate prijateljska tekmovanja med člani svojega osebja. Tukaj želimo poudariti “prijazna”, saj želite najti pravo ravnovesje med zdravim medvrstniškim tekmovanjem, ne da bi ustvarili individualistično kulturo.
Vodite osredotočena tekmovanja, ki spodbujajo specifične, strateške dejavnosti, kot so privabljanje novih strank v salon ali celo deljenje na družabnih omrežjih.
Za večjo učinkovitost lahko dodate tudi ekipni cilj, na primer, če vaše osebje tekmuje za število prodanih izdelkov/storitev na obisk stranke, lahko nastavite mesečni cilj za celoten salon, ki bo nagradil vse. Na ta način bodo zaposleni spodbujeni, da si med seboj pomagajo pri doseganju vašega cilja.
Ob tem ne pozabite narediti izkušnjo zabavno. Naj zaposleni zbirajo določene majhne nagradice ali ustvarite motivacijsko tablo za vodstvo v sobi za osebje, ki jo ljudje vidijo vsako jutro. Samo vaša domišljija postavlja mejo.
8. Organizirajte čas izven salona
Spreminjanje okolja spremeni tudi naš način razmišljanja in videnja stvari. Lahko vlije novo energijo v ekipo in vam omogoči, da se povežete na način, ki je drugačen od tistega, ki ste ga vajeni v salonu.
To je mogoče storiti na veliko različnih načinov. Če imate proračun, je to lahko letno potovanje ob koncu tedna, ki ga združite z industrijskim dogodkom za nov navdih. Lahko pa je tako preprosto kot popoldanska peka na žaru v parku, ko predčasno zaprete salon.

9. Načrtujte redne pogovore ena na ena
V odnos z vsakim posameznikom, ki ga vodite v salonu, morate vložiti čas.
Odličen način za to je organizacija rednega srečanja ena na ena. To je običajen čas, ki ga določite za vsakega člana, da vam poroča o svojem počutju, težavah ali željah v vašem salonu. To je lahko 30-minutna kava na teden, ena ura vsaka dva tedna ali karkoli ustreza potrebam posameznika.
Ugotovili boste, da je redno povezovanje kot vložen čas, ki bo dolgoročno prihranil čas. Hitreje boste lahko odkrili težave zaposlenih in bolje prilagodili svoj slog vodenja posamezniku.
10. Izvedite anketo o zadovoljstvu zaposlenih v salonu in spremljajte napredek
Prebrali ste že 9 nasvetov za motivacijo zaposlenih. Vendar kako boste vedeli, kateri najbolje ugaja vaši ekipi? Preprosto, vprašajte jih.
Če tega še ne počnete, nastavite redno anketo, ki jo prosite svoje osebje, da jo izpolni vsaj enkrat na leto ali vsakih šest mesecev. Vaše osebje bi moralo imeti možnost odgovarjati anonimno, da bi zagotovili pošten pogled na zadovoljstvo zaposlenih v salonu.
Prav tako naj bodo vaša vprašanja dosledna, da boste lahko spremljali, kje se izboljšujete, in ugotovili, kje imate težave.
Zaključek:
Osebje salona je nedvomno največji strošek, ki ga imate. Pri salonskem poklicu gre za osebno srečanje in storitve, ki jih posamezniki opravijo za druge posameznike.
To je posel za ljudi. In uspeh in neuspeh sta odvisna od ljudi.
Če nimate motivirane ekipe, lahko pride do velike menjave osebja, slabih storitev in slabega poslovanja. Na drugi strani pa lahko motivirana ekipa salonov poskrbi za razcvet vašega salonskega posla. Uporabite kateregakoli od naših nasvetov in bodite priča ponovnemu razcveti vašega osebja.
Vam je bil ta članek všeč? Preberite še ostale!
Na spletni strani Lime Booking so za vas izbrane le najbolj zanimive teme iz področij kozmetike, frizerstva, lepotnih trendov itd.
Lime Booking je sicer spletni sistem za naročanje strank, ki strankam salonov omogoča, da se na storitve naročijo kadarkoli in kjerkoli želijo preko spletne forme. Lastnikom salonov pa omogoča lažje poslovanje, več strank in več časa za to, da posvetijo svojim stranka
Maša
Druge objave

Posodobitev aplikacije v03.03
Zadnja posodobitev meseca februarja prinaša novosti pri pogledu v koledarju, dodajanje povezav po meri na spletno formo in še več!

Posodobitev aplikacije v03.02
V tej posodobitvi smo se osredotočili na večjo učinkovitost, boljšo preglednost in še več funkcionalnosti, ki vam bodo pomagale pri vsakodnevnem naročanju strank!

Google Business Profile in zbiranje Google mnenj
Dandanes je prisotnost na spletu ključna za vidnost in prepoznavnost podjetij. To še posebej velja za podjetja, kjer nove stranke večkrat pred obiskom preverijo mnenja o storitvah in se tako
Preizkusite Lime Booking brezplačno!
Spletni koledar, avtomatska SMS obvestila, spletno naročanje in še več samo en klik stran!