Pošiljanje obvestil po meri 💌
- Lara
SMS in e-mail obvestila najdemo v istoimenskem zavihku obvestila v spodnjem delu menijske vrstice. Poleg osnovnih parametrov, kot so vsebina obvestila, vrsta (SMS ali e-mail), lahko izbiramo še čas pošiljanja, za katere storitve se obvestilo pošlje. V tem blog zapisu vam bomo predstavili možnosti pošiljanja obvestil, ki jih ponuja aplikacija Lime Booking.
1. Dodajanje novega obvestila
Prvo poiščemo zavihek obvestila. S klikom na gumb plus pričnete s procesom dodajanja obvestila.
2. Vnos besedil
S klikom na gumb pričnemo s procesom dodajanja sporočila.
Vrsta obvestila
Pri vrsti obvestila lahko izbirate ali bi želeli, da je obvestilo e-mail ali SMS sporočilo. Lahko imate tudi kombinacijo obojega.
*Za osnovni paket so na voljo samo e-mail obvestila.
Čas pošiljanja obvestila
Čas pošiljanja lahko izberete, preden začnete vpisovati besedilo s klikom na gumb pod izbranim časom pošiljanja. Lahko pa ga spremenite tudi med samim dodajanjem obvestila.
Sporočilo
V polje sporočilo lahko vnesete poljubno sporočilo, ki je omejeno na 160 znakov. Za optimizacijo dolžine SMS sporočil smo vam na koncu blog objave pripravili nekaj predlog, ki jih lahko uporabite.
Pošlji obvestilo za vse storitve
Vsebino obvestila lahko prilagajate glede na vrste storitev, ki jih izvajate. Če bi želeli za kakšne storitve drugačno vsebino, preprosto izklopite gumb za pošiljanje obvestila za vse storitve in izberite za katere storitve bi želeli poslati drugačno vsebino.
Porabljeni znaki
Aplikacija šteje, koliko znakov ste porabili za obvestilo. Omejitev znakov za SMS sporočila je 160, v kolikor znake prekoračite, se SMS sporočilo razdeli v 2 ali več SMS sporočil. Število znakov je odvisno tudi od uporabe čustvenčkov (😁🤗😎😴🔥).
Število porabljenih SMS sporočil lahko vedno vidite na zavihku obvestila, in sicer v spodnjem desnem kotu.
Razlaga dinamičnih polij
Dinamična polja služijo temu, da lahko vstavite različne vsebine v obvestila, ki so namenjena strankam.
Ime podjetja: tukaj se vam izpiše ime vašega podjetja (npr. Kozmetični Studio Limetka). Ime podjetja lahko pogledate čisto levo spodaj pod zavihkom uporabnik.
Če bi želeli ime spremeniti nas kontaktirajte na info@lime-booking.com.
Ime stranke: to polje izpiše ime stranke (npr. Pozdravljeni, Ana…)
Ime storitve: to polje izpiše ime storitve (npr. …naročeni na Permanentno lakiranje…)
Dan: izpiše datum termina (npr. 8. 9. 2024…)
Čas: izpiše čas termina (npr. ob 16.00…)
Naslov lokacije: izpiše naslov lokacije (npr. Cesta 5, Ljubljana)
Ime lokacije: izpiše ime lokacije (npr. Salon Ljubljana)
Telefonska številka lokacije: izpiše telefonsko številko lokacije/salona (npr. 031 333 333)
Povezava za prenaročanje: izpiše povezavo, ki je unikatna za vsako stranko z vsemi njenimi termini, ki jih imajo možnost prenaročiti ali odpovedati ter prav tako rezervirati nov termin (npr. https://form.lime-booking.com/sl/customer/lb3l333)
Kategorija storitve: izpiše oznako oz. kategorijo v kateri se nahaja storitev (npr. Manikura)
Ime izvajalca: izpiše ime izvajalca, ki bo za stranko izvajal storitev (npr. Maja)
Telefonska številka izvajalca: izpiše telefonsko številko izvajalca, v primeru, da bi želeli, da vas stranke kontaktirajo (npr. 041 444 444)
Številke pred polji
Povejo nam, koliko znakov v obvestilu bo zasedlo to polje. To vam pomaga, da ne presežete števila znakov.
3. Dodajanje različnih obvestil
Obvestila lahko pošljete ob različnih časih in dogodkih:
- Ob potrditvi: To obvestilo se pošlje takoj, ko se stranka naroči na termin oz. ko vi ustvarite termin za stranko.
- Ob odpovedi: Obvestilo se pošlje, če se termin odpove.
- Ob spremembi: Obvestilo se pošlje, ko se termin prenaroči na drug datum ali uro.
- Pred terminom: Stranka lahko dobi kot opomnik sporočilo pred terminom. Lahko ga dobi nekaj dni, ur ali minut pred terminom.
- Po terminu: Stranka po terminu dobi obvestilo. V to obvestilo lahko vključite zahvalo za zaupanje ali dodate povezavo, da vam lahko pustijo oceno.
4. Obveščanje posameznih terminov
Obvestila lahko reguliramo tudi, ko dodajamo ali prestavljamo termine.
Pred dodajanjem termina lahko izberemo, da stranka ne prejme obvestila. To storite tako, da spremenite kljukico pri besedilu “Pošlji obvestilo?”.
Preverjanje poslanih obvestil
Na posameznem terminu lahko preverite ali so bila poslana vsa obvestila. V kolikor je semafor zelene barve, je obvestilo bilo poslano, rumena barva nakazuje, da je obvestilo načrtovano in bo poslano takrat, ko mora biti, redča barva pa nakazuje, da je prišlo do napake in obvestilo ni bilo poslano. To je lahko posledica tega, da telefonska številka ne obstaja ali pa ima stranka blokado pred oglasnimi sporočili. V vsakem primeru priporočamo, da nas kontaktirate za preverbo.
Če je polje prazno pomeni, da obvestilo ni poslano. To se zgodi, če pri dodajanju termina odkljukamo ‘’Pošlji obvestilo?’’
5. Predloge sporočil
Pripravili smo vam nekaj predlogov za obvestila ob različnih časih.
Ob potrditvi
Pozdravljeni,
{day} ob {time} imate termin. Za urejanje terminov sledite tej povezavi: {rescheduleLink}
Lep pozdrav, {businessName}
Pozdravljen/a {clientName}!
Sporocam, da ste {day} ob {time} uspešno naročeni na {serviceName}.
Hvala in lep pozdrav! Limetka
{locationPhone}
Pred terminom (1 dan prej)
NE POZABITE!
jutri {day} ob {time} imate termin v {businessName}.
Se vidimo!
Po terminu
Hvala vam za zaupanje!
Prosili bi, da si vzamete minutko časa in nas ocenite na spodnji povezavi: www.google-review.com
Lep pozdrav, {businessName}
Ob odpovedi
Pozdravljeni,
vaš termin je bil odpovedan. Za ponovno naročanje sledite tej povezavi: {rescheduleLink}.
Lep pozdrav, {businessName}
Ob spremembi
Pozdravljeni,
vaš termin je bil prenaročen na {day} ob {time}.
Se vidimo! {businessName}
Ekipa Lime Booking se vam kot vedno zahvaljuje za uporabo in za vaš doprinos pri razvijanju sistema. Še naprej se bomo trudili, da bomo z rednimi posodobitvami in dodajanjem funkcionalnosti izboljševali vaš proces naročanja, upravljanja in obveščanja strank!
Če pri uporabi naletite na kakršnokoli vprašanje, nas brez problema kontaktirajte na info@lime-booking.com ali na tel. št. 040 234 606
Lara
Druge objave
Intervju z Maido Dukić, lastnico kozmetičnega salona v Novalji
Spoznajte Maido Dukić, lastnico kozmetičnega salona v Novalji in zadovoljno uporabnico aplikacije Lime Booking.
Barve nohtov, ki bodo to zimo navdušile vaše stranke
Vas zanima, katere barve nohtov bodo kraljevale to zimo? Odkrijte odtenke, ki bodo zagotovo navdušili vaše stranke.
Konec odpovedi terminov tik pred zdajci!
Spletna plačila so več kot le tehnična sprememba – gre za novo kulturo v industriji, ki zmanjšuje odpovedi, zagotavlja boljšo izkušnjo in ustvarja prostor za zanesljive, zveste stranke.
Preizkusite Lime Booking brezplačno!
Spletni koledar, avtomatska SMS obvestila, spletno naročanje in še več samo en klik stran!