Praznična decembrska sezona je v svetu salonov brez dvoma vrhunec leta, saj se vsi želijo urediti in zasijati v času božičnih in novoletnih praznovanj ter druženj. A ko se praznični čas zaključi, se pojavi izziv in marsikateri lastniki salonov se sprašujete, kako ohraniti gnečo v salonu.
V tem blog zapisu bomo predstavili nekaj predlogov, ki vam lahko pomagajo, da ohranite gnečo v svojem salonu skozi vse leto, tudi po koncu prazničnega vrveža ter, kako lahko ta bolj umirjen čas izkoristite v dobro salona.
Raznolike storitve skozi vse leto
Da bi ohranili zanimanje strank, razmislite o raznolikosti storitev, ki jih ponujate v salonu.
Pomembno je, da sledite trendom in na podlagi tega razširite svojo ponudbo z novimi tehnikami ali tretmaji.
S tem lahko pritegnete nove stranke, že obstoječe, ki so zadovoljne z vašimi storitvami, pa vas bodo z veseljem podprle in preizkusile nove storitve.
Program zvestobe
Uvedete lahko program zvestobe, ki je aktiven skozi celo leto. Ampak preden to uvedete, je pomembno, da raziščete in analizirate, kaj vaše stranke resnično cenijo.
Morda si želijo pogostejše popuste na določene storitve ali pa jih bolj pritegnejo brezplačne dodatne storitve. Razumevanje njihovih potreb je namreč ključno za uspeh programa.
Vključite pa lahko tudi rojstnodnevne ugodnosti in strankam ob rojstnem dnevu ponudite popust na najljubšo storitev.
Nadgradite spletno prisotnost
Splet je postal nepogrešljivo orodje za vzdrževanje trdne povezave s strankami, tudi ko mine praznično obdobje. Da bi ohranili zanimanje in privabili stranke tudi po koncu praznikov, je ključno izvajati naslednje korake.
1. Posodobitev spletne strani
Spletna stran je pogosto prvi stik strank s salonom. Poskrbite, da je spletna stran pregledna in da so navedene vse pomembne informacije o vašem salonu. Dodajte tudi posodobljene fotografije in informacije o vseh vaših storitvah ali izdelkih.
2. Aktivnosti na družbenih omrežjih
Redno objavljanje na družbenih omrežjih igra ključno vlogo pri ohranjanju prisotnosti vašega salona v digitalnem svetu. Na družbenih omrežjih, kot so Instagram, TikTok in Facebook, s strankami delite trenutke iz salona, rezultatet vaših storitev, mnenja stranl, aktualne popuste, kozmetične ali frizerske trende, nasvete za nego las in kože ter ostale uporabne vsebine.
3. E-poštne novice
Izkoristite moč e-poštnih novic za neposredno komunikacijo s strankami. Obveščajte jih o posebnih ponudbah in popustih ter novostih v salonu. Personalizirane e-poštne novice dajejo strankam občutek, da ste si vzeli čas za njih, kar je ključno za ohranjanje dobrega odnosa.
4. Uporaba sistema za naročanje strank
Omogočite strankam enostavno rezervacijo terminov s pomočjo naprednih sistemov za spletno naročanje. Ena izmed glavnih prednosti uporabe sistema za naročanje, nad katero bodo brez dvoma navdušene vse stranke, je to, da si lahko svoj termin zagotovijo kjerkoli in kadarkoli, tudi izven delovnega časa vašega salona.
Hkrati s tem sebi zagotovite odličen pregled nad vsemi termini ter poslovanjem in tako prihranite veliko časa, ki ga lahko raje namenite za izvajanje ali promocijo vaših storitev.
Nadgradite svoje znanje
Umirjen čas, ki sledi po prazničnem obdobju, je dragocena priložnost za osebni in poklicni razvoj.
Eden izmed odličnih načinov, kako maksimalno izkoristiti ta čas, je udeležba na različnih izobraževanjih in tečajih. S tem pridobite veliko novega znanja in izkušenj, ki še dodatno obogatijo vaše delo v salonu.
Hkrati pa boste z novimi veščinami in znanji postali še bolj konkurenčni med saloni na trgu lepotne industrije. S stalnim izobraževanjem boste salon dvignili na višjo raven, kar bo privabilo nove stranke in povečalo zadovoljstvo obstoječih
Čeprav obdobje po praznikih mnogim lastnikom salonov predstavlja velik, smo prepričani, da lahko z upoštevanjem predlaganih nasvetov poskrbite, da bo vaš salon tudi v tem času ostal živahen in poln zadovoljnih strank, tako obstoječih kot tudi novih.
Vam je bil ta članek všeč? Preberite še ostale!
Na spletni strani Lime Booking so za vas izbrane le najbolj zanimive teme iz področij kozmetike, frizerstva, lepotnih trendov itd.
Lime Booking je sicer spletni sistem za naročanje strank, ki strankam salonov omogoča, da se na storitve naročijo kadarkoli in kjerkoli želijo preko spletne forme. Lastnikom salonov pa omogoča lažje poslovanje, več strank in več časa za to, da posvetijo svojim strankam.
Nika
Druge objave
Intervju z Maido Dukić, lastnico kozmetičnega salona v Novalji
Spoznajte Maido Dukić, lastnico kozmetičnega salona v Novalji in zadovoljno uporabnico aplikacije Lime Booking.
Barve nohtov, ki bodo to zimo navdušile vaše stranke
Vas zanima, katere barve nohtov bodo kraljevale to zimo? Odkrijte odtenke, ki bodo zagotovo navdušili vaše stranke.
Konec odpovedi terminov tik pred zdajci!
Spletna plačila so več kot le tehnična sprememba – gre za novo kulturo v industriji, ki zmanjšuje odpovedi, zagotavlja boljšo izkušnjo in ustvarja prostor za zanesljive, zveste stranke.
Preizkusite Lime Booking brezplačno!
Spletni koledar, avtomatska SMS obvestila, spletno naročanje in še več samo en klik stran!