Google Business Profile in zbiranje mnenj

Dandanes je prisotnost na spletu ključna za vidnost in prepoznavnost podjetij. To še posebej velja za podjetja, kjer nove stranke večkrat pred obiskom preverijo mnenja o storitvah in se tako pozanimajo o sami ponudbi že vnaprej.

Pogosto se ta mnenja nahajajo na Google Business profilu, ki ga Google večkrat generira sam, na podlagi podatkov, ki so dostopni na spletu. Poleg mnenj pa ta profil vsebuje še veliko več pomembnih elementov, s pomočjo katerih je podjetje vidnejše na spletu. Več o teh elementih pa v današnjem blog zapisu.

Kaj je Google Business profil?

Google Business profile (prej poznan kot Google My Business) je brezplačno orodje, ki podjetjem omogoča, da upravljajo svojo prisotnost v Googlovem iskalniku in v Google zemljevidu. S pravilno vzpostavljenim Google Business profilom lahko tako podjetje prikaže:

  • Natančno lokacijo in delovni čas,
  • Storitve, ki jih ponuja,
  • Kontaktne informacije (e-mail, telefon, spletni naslov) in povezave do spletnega naročanja,
  • Fotografije podjetja in ekipe,
  • Ocene in mnenja strank,
  • Odgovore na pogosta vprašanja,
  • Povezave do družabnih omrežij podjetja.

Glede na navade današnjih uporabnikov spleta je Google Business pogosto prvi stik stranke s podjetjem.

Profil se namreč pokaže takoj, ko uporabnik vpiše v Google iskalnik besedo ali besedno zvezo, ki se jo da povezati z dejavnostjo podjetja (npr. striženje → frizerski salon, manikura nohtov → lepotni studio).

Google prav tako preferira prikaz teh profilov na način, da jih na namiznem načinu prikaže takoj zgoraj desno (slika 1) ali pa takoj na vrhu rezultatov na mobilni napravi (slika 2).

Zaradi tega je pomembno, da je profil karseda dobro optimiziran in vsebuje ažurne ter točne informacije o podjetju.

Slika 1: prikaz na računalniškem zaslonu
Slika 2: prikaz na mobilnih napravah

Kako kreirati in urejati Google Business profil?

V kolikor Google Business profila še nimate kreiranega, to storite na tej povezavi. Nato se prijavite v svoj Google račun, preko katerega boste urejali vse v povezavi z vašim profilom. Google vas po enostavnih korakih vodi skozi proces izpolnjevanja vseh podatkov. Za preverjanje avtentičnosti podjetja bo Google od vas zahteval, da storite naslednje:

  1. Posneti boste morali lokacijo, kjer se nahajate za potrditev naslova ali,
  2. Vnesti boste morali kodo, ki jo preko fizične pošte dobite na vnešen naslov.

Včasih se zgodi, da Google Business profil kreira sam, na podlagi podatkov, dostopnih na spletu. V tem primeru na Business profilu kliknete na “Own this business?” link, ki vas bo, v primeru, da lastnik tega Business profila še ne obstaja, vodil po enakem postopku kreiranja uporabniškega računa, kot je naveden zgoraj.

Google Business profil urejate preko Google uporabniškega računa, ki ste ga izbrali pri kreiranju. Pri prijavi v Google Workspace se vam ponudi možnost izbire Google Business profila, kot je prikazano na sliki spodaj.

Mnenja strank na Google Business profilu

Ko govorimo o izbiri podjetja, so mnenja strank ključnega pomena. Raziskave kažejo, da večina ljudi zaupa spletnim ocenam prav toliko kot priporočilom prijateljev. Google mnenja so tako pomembna, ker:

  • Povečujejo kredibilnost: Stranke verjamejo drugim strankam. Več pozitivnih ocen kot ima vaše podjetje, bolj zanesljivi in profesionalni se boste zdeli novim potencialnim strankam.
  • Izboljšajo vidnost v iskalnikih: Google algoritmi upoštevajo ocene in mnenja pri prikazovanju rezultatov iskanja. Podjetja z višjimi ocenami in več mnenji so bolj verjetno prikazana na prvih mestih iskalnih rezultatov, kar povečuje vašo vidnost.
  • Spodbujajo nove rezervacije: Ko potencialna stranka prebere pozitivne izkušnje drugih strank, se bolj verjetno odloči za rezervacijo storitev pri vašem podjetju.

Kako spodbuditi stranke k pisanju mnenj?

Zbiranje mnenj je lahko preprost in učinkovit proces, če uporabljate prave pristope. Tukaj je nekaj nasvetov, kako spodbuditi stranke k ocenjevanju vašega podjetja:

  1. Pošljite opomnik po obisku: Po opravljenem obisku lahko strankam s pomočjo aplikacije Lime Booking pošljete prijazno e-pošto ali SMS z zahvalo za obisk in povezavo, kjer lahko pustijo svoje mnenje.
  2. Vključite poziv k akciji: Na vaši spletni strani, v e-mailih ali celo na družbenih omrežjih dodajte poziv za oddajo mnenja, kjer boste strankam razložili, kako pomembna so njihova mnenja za vaše podjetje.
  3. Nagrajevanje zvestobe: Ponudite drobno nagrado ali popust za naslednji obisk tistim, ki napišejo mnenje.
  4. Odgovarjajte na mnenja: Bodite odzivni. Tako na pozitivna kot negativna mnenja odgovorite profesionalno in spoštljivo. To pokaže, da cenite povratne informacije in skrbite za zadovoljstvo strank.

Google Business profil in Lime Booking

Povezava med Google Business profilom in aplikacijo za naročanje, kot je Lime Booking, je lahko ključnega pomena za celovito uporabniško izkušnjo.

Ko bodo stranke na vašem Google Business profilu videle odlične ocene, jih lahko neposredno usmerite na vašo spletno stran, kjer bodo lahko hitro in enostavno opravile rezervacijo želenega termina.

Z uporabo aplikacije Lime Booking lahko avtomatizirate obvestila strankam, pošiljate zahvale po obisku ter integrirate povezave za zbiranje mnenj. S tem poskrbite, da bo proces ocenjevanja za stranke preprost in brez zapletov.

Google Business profil in zbiranje mnenj sta nepogrešljivi orodji za vsako podjetje, ki želi biti konkurenčno v sodobnem digitalnem svetu. Pozitivne ocene ne le povečajo prepoznavnost vašega podjetja, ampak gradijo tudi zaupanje novih strank.

Z optimizacijo vašega Google profila in vključitvijo aplikacij, kot je Lime Booking, lahko zagotovite, da bo vsak obisk strank ne le nepozabna izkušnja, ampak tudi vidno priporočilo za prihodnje stranke.

Picture of Marcel

Marcel

Druge objave

Preizkusite Lime Booking brezplačno!

Spletni koledar, avtomatska SMS obvestila, spletno naročanje in še več samo en klik stran!