Vsako leto se nam božični čas približuje hitreje, kot želimo. Tako kot vaš salon, številna podjetja v industriji las in lepote je to tudi najbolj obremenjen čas v letu. Je vaš salon pripravljen?
Predbožično obdobje je lahko stresno in neurejeno obdobje za lastnike in vodje salonov, saj poskušajo obvladati naval povečane klientele, večjo prodajo na drobno, zaposleno osebje itd. S trdnim načrtom in nekaj pametnimi tehnikami pa je to vseeno lahko čas, ko občutite tudi praznično čarobnost!
Zbrali smo 7 najboljših nasvetov za pripravo vašega salona. Preberite, če želite izvedeti, kako premagati božični pritisk.
1. Pripravite si urnik
Kot pravi stari pregovor, “če si neuspešen pri pripravi, se pripravi na neuspeh!”
Ko se v vašem salonu bližajo naporni dnevi, poskrbite, da bo vaš urnik kar se da dobro načrtovan.
Sestanki in menjava osebja morajo biti dobro organizirani vnaprej. Elektronska orodja za načrtovanje in naročanje vam lahko resnično pomagajo pri čim bolj nemotenem delovanju vašega salona.
Če ne morete dohajati zvonjenju telefona, razmislite o tem, da bi strankam dali možnost, da se kar same naročijo prek spleta. Ne pozabite, če imate stranko že v salonu, je one tista, ki mora dobiti največ vaše pozornosti, me tiste preko telefona.
2. Preverite svoje zaloge
Ne morete prodati tistega, česar nimate, in lahko se strinjamo, da ne želite zamuditi prodaje. Zato poskrbite, da boste svojo zalogo naročili dovolj vnaprej in s svojo ekipo zagotovite, da bodo police izgledale čudovito!
Preglejte svoja poročila iz prejšnjih let, ki jih lahko uporabite kot osnovo za vaše letošnje zaloge.
Poleg tega preverite, na katere storitve in termini vas čakajo, da vidite, ali obstajajo kakšni veliki tretmaji, ki bi lahko zavzeli več vaših zalog kot običajno – na primer veliko barvanja las.
3. Upravljajte svoj marketing
Čeprav je pred vami najbolj obremenjen čas v letu, zdaj ni čas, da bi pustili, da vaše trženje pojenja! Tukaj je nekaj marketinških dejavnosti, ki jih lahko načrtujete vnaprej:
- Načrtujte svoje objave na Facebooku in Instagramu za ves december.
- Načrtujte svoje e-poštne kampanje! Sporočite svojim strankam, da imate dodatne termine ali podaljšane delovne čase.
- V decembru lahko izvajate posebno ponudbo za vse, ki bodo januarja ponovno rezervirali storitev, kot način za povečanje prodaje v počasnejšem mesecu januarju.
4. Komunicirajte s svojimi zaposlenimi
To je naporen čas za vašo ekipo, pa tudi za vas kot vodjo ali lastnika salona, zato jih ne pozabite ohranjati motivirane, angažirane in osredotočene.
Ko je naporno, je zlahka pozabiti na nekatere temelje, kot sta priporočanje izdelkov ali pozivanje strank k ponovni rezervaciji. Kratka jutranja druženja ali redni timski sestanki bodo pomagali, da bodo vsi dihali v eno.
Pomembno je tudi, da ste na voljo svoji ekipi. Prepričajte se, da vaša ekipa ve, kako dobro jim gre, in ohranite moralo, če se stvari zapletejo.
5. Pripravite praznična darila
Obdarovanje je v tem letnem času lahko težavno – toliko daril za nakup in za različne ljudi! Naj bo vaš salon pobudnik obdarovanja s ponudbo darilnih bonov.
Na svoji recepciji imate lahko tudi lepo zapakirane maloprodajne darilne pakete, da si jih stranke ogledajo, ko plačujejo – vaše stranke morda niso pomislile na to kot na idejo za darilo, zato bi jih lahko izpostavljenost daril spodbudila k dodatnemu nakupu.
6. Vzemite si odmor
Vemo! Ko je vaš salon v napornem obdobju, je odmorov za kosilo vedno manj.
Toda izgorelo osebje salona je zadnja stvar, ki si jo želite. Poskusite storiti vse, kar je v vaši moči, da poskrbite zanje – in jih spomnite, naj čim bolj skrbijo drug za drugega.
Ko se stvari začnejo umirjati, se ne pozabite vsem svojim zaposlenim zahvaliti za trdo delo, ki so ga vložili.
7. Poskrbite za svoje stranke
Ne pozabite, da je to noro zaseden čas za vse (vključno z vašimi strankami), zato si vzemite čas, da se počutijo malo bolj cenjene in posebne. Bolj ko se počutijo cenjene, večja je verjetnost, da bodo ostali zvesti in porabili več.
Vam je bil ta članek všeč? Preberite še ostale!
Na spletni strani Lime Booking so za vas izbrane le najbolj zanimive teme iz področij kozmetike, frizerstva, lepotnih trendov itd.
Lime Booking je sicer spletni sistem za naročanje strank, ki strankam salonov omogoča, da se na storitve naročijo kadarkoli in kjerkoli želijo preko spletne forme. Lastnikom salonov pa omogoča lažje poslovanje, več strank in več časa za to, da posvetijo svojim strankam.
Maša
Druge objave
Jesenske novosti so tukaj!
V Lime Bookingu nenehno skrbimo za to, da je rezervacija terminov in upravljanje strank čim bolj enostavno. Z veseljem predstavljamo niz novih funkcionalnosti in izboljšav, ki so zasnovane za poenostavitev
Zakaj je jesen pravi čas, da v salonu preklopite na aplikacijo za naročanje?
Preberite si nekaj glavnih razlogov, zakaj je jesen brez dvoma idealen čas, da tudi vi pričnete z uporabo aplikacije za naročanje v vašem salonu.
Lime Booking vs. Google koledar
Učinkovito naročanje in optimizacija poslovanja sta ključni za uspeh podjetij. Pri tem pa so lahko v pomoč različna orodja, spoznajte dva zelo priljubljena.
Preizkusite Lime Booking brezplačno!
Spletni koledar, avtomatska SMS obvestila, spletno naročanje in še več samo en klik stran!