Nasveti za marketing kozmetičnih salonov - Lime Booking

Nasveti za marketing kozmetičnih salonov v jeseni

Nasveti za marketing kozmetičnih salonov v jeseni - Lime Booking
V tem članku vam razkrivamo 7 inovativnih idej, kako povzdigniti marketing vašega kozmetičnega salona v letošnji jeseni.

Jesen je čas sprememb. Priča smo spremembam v zraku, v naravi, v navadah in vedenju ljudi, zato se mora temu primerno prilagoditi tudi vaš salon. Kako izkoristiti jesenske mesece in spremembe, ki jih prinašajo, za pritegnitev več strank, pa izveste v nadaljevanju…

Šole, fakultete in pisarne so po poletnih počitnicah ponovno v akciji in ljudje želijo izgledati čim bolje, ko se vrnejo nazaj v svoje vsakdanje življenje.

V tem članku boste našli nasvete, ki vam bodo pomagali pripraviti kozmetični salon na jesensko naglico. Od dodajanja novih odličnih stvari vašim storitvam do ustvarjanja promocij, ki kar kričijo. Če upoštevate ta članek, bo vaš salon na vrhuncu svoje aktivnosti to jesen.

Jesenske delavnice

Gostite interaktivne delavnice, ki prikazujejo jesenske trende ličenja in rutine nege kože v spremenljivem vremenu. To pritegne potencialne stranke in vaš kozmetični salon postavi kot izobraževalni vir, ki gradi zaupanje.

Jesenske delavnice - 7 nasvetov za trženje frizerskih salonov to jesen

Jesensko obarvani fotošutingi

Za svoje stranke organizirajte dodatno storitev, kjer lahko bookirajo privat fotošuting z urejanjem frizure in ličenjem v jesenskih motivih. Ponudite popust na storitve, če rezervirajo tako fotografiranje kot storitve salona skupaj.

Jesensko obarvani fotošutingi - 7 nasvetov za trženje frizerskih salonov to jesen
Jesensko obarvani fotošutingi 2 - 7 nasvetov za trženje frizerskih salonov to jesen

Vzajemna lokalna promocija

Povežite se z lokalnimi butiki, trgovinami ali obrtniki in se v vzajemni obliki promocije ponudite pomoč. Za bolj pestro dogajanje v salonu lahko razstavite določene izdelke partnerjev ali ponudite obiskovalcem partnerskih trgovinic popust na obisk v vašem salonu.

Vzajemna lokalna promocija - 7 nasvetov za trženje frizerskih salonov to jesen

Jesenske akcije

Ustvarite sezonske posebne ponudbe, ki bodo vaš salon ločile od ostalih. Ni nujno, da je nekaj norega – bistvo tukaj je, da ustvarite malo hrupa in date strankam nekaj, nad čimer bodo navdušene. Primer je lahko “5% popust na naslednje urejanje trepalnic”, “10% popust na naslednjo manikuro” ali kaj podobnega.

Objavite fotografije svojih jesenskih stvaritev

Platforme družbenih medijev, kot sta Instagram in Facebook, dajejo lastnikom salonov brezplačno (…da, brezplačno!) priložnost, da svoje podjetje ne promovirajo le verbalno, temveč, kar je še pomembneje, vizualno. To jesen strankam ne povejte le, zakaj ste najboljši v tem, kar počnete – pokažite jim.

Nasveti za marketing kozmetičnih salonov v jeseni - Lime Booking

Ponudite priročen način naročanja, kot je spletno naročanje

Obstaja veliko razlogov, zakaj je spletna stran za rezervacije odlična. Lahko vam pomaga pridobiti več terminov od obstoječih strank, saj vsi obožujemo možnost, da sami rezerviramo termine. Toda spletno naročanje vam lahko pomaga pritegniti tudi nove stranke, saj lahko povezavo delite na kanalih družbenih medijev.

Spletno naročanje - 7 nasvetov za trženje frizerskih salonov to jesen

Pošljite uporabne nasvete po terminih

Pošiljanje follow-up sporočil z nasveti za nego po terminih je ena najboljših marketinških idej za lepotne salone. To je eden najlažjih načinov za izgradnjo zaupanja in zvestobe. Če uporabljate sistem, kot je Lime Booking, lahko enostavno nastavite predloge za različne vrste sporočil, ki jih lahko pošljete z enim dotikom.

Pošljite uporabne nasvete po terminih - 7 nasvetov za trženje frizerskih salonov to jesen

Primeri sporočil, ki jih lahko pošljete po opravljenem terminu:

  • Kupon ali popust za njihov naslednji termin
    Nasveti za nego suhe kože
  • Nasveti za pospešeno rast nohtov
    Sezonski nasveti za ličenje
  • Nasveti za ličenje nevest (lahko jih pošljete po preizkusu poročnega ličenja)
  • Kako uporabljati določene izdelke za kožo (še posebej če prodajate te izdelke)
  • Zahvalno sporočilo

Izberite način, ki je najbolj primeren za vaš salon!

Vzemite si nekaj časa in razmislite, katere so najboljše marketinške ideje za vaš kozmetični salon in kako bi se radi promovirali kot kozmetičar/ka.

Nato ustvarite tržni načrt za svoj kozmetični salon in se ga lotite. Ne pozabite biti vztrajni. Večina ljudi obupa v prvih tednih, ker pričakujejo, da bodo rezultati vidni takoj. Biti vztrajen je ključ do uspeha.

Srečno! 🙂

Vam je bil ta članek všeč? Preberite še ostale!

Na spletni strani Lime Booking so za vas izbrane le najbolj zanimive teme iz področij kozmetike, frizerstva, trendov itd.

Lime Booking je sicer spletni sistem za naročanje strank, ki strankam salonov omogoča, da se na storitve naročijo kadarkoli in kjerkoli želijo preko spletne forme. Lastnikom salonov pa omogoča lažje poslovanje, več strank in več časa za to, da posvetijo svojim strankam.

Picture of Maša

Maša

Sem Maša in sem tekstopiska za Lime Booking. Upam, da ti je bila prebrana vsebina všeč. 🙂

Druge objave

Preizkusite Lime Booking brezplačno!

Spletni koledar, avtomatska SMS obvestila, spletno naročanje in še več samo en klik stran!